Przywiązujemy szczególną wagę do prawa ochrony prywatności, dlatego chcąc zachować bezpieczeństwo danych osobowych przetwarzanych przez nasze spółki, a także w celu zapewnienia wysokiej jakości realizacji zawartych umów, a także oferowanych przez nas usług, przyjęliśmy model współadministrowania danymi.
Współadministratorzy zapewniają ścisłe przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa dotyczących prywatności użytkowników i ochrony ich danych osobowych, a dane przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”).
I. Administrator danych osobowych.
Współadministratorami danych osobowych są Spółki powiązane, tj.:
- ZAKER DEVELOPMENT sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Częstochowie (42-202) przy ul. J. Kilińskiego 30 lok. 4, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem: 0000859046.
- ZAKER DEVELOPMENT sp. z o.o. z siedzibą w Częstochowie (42-202) przy ul. J. Kilińskiego 30 lok. 4, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem: 0000858263;
- ZAKER DEVELOPMENT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Rezydencja Fuchsa 21 sp. k. z siedzibą w Częstochowie (42-202) przy ul. J. Kilińskiego 30 lok. 4, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem: 0000861126;
(dalej jako: Spółki), e-mail: biuro@zaker.pl.
II. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych.
Dane osobowe przetwarzane są w celu:
1. realizacji wykonania umowy na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b RODO, a w zakresie w jakim podanie danych jest fakultatywne – na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody, tj. art. 6 ust. 1 pkt a RODO;
2. podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy (podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 pkt b RODO);
3. marketingowym, w tym realizowania usługi Newsletter, tj. oferowania produktów i usług, informowania o nowych inwestycjach, oraz w celu nawiązania i realizacji kontaktu w oparciu o wypełniony i przesłany formularz kontaktowy na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody (podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 pkt a RODO);
4. wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Współadministratorach na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa (podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 pkt c RODO);
5. ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej (podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 pkt d RODO);
6. wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym – w zakresie wynikającym z przepisów prawa i podejmowanych czynności (podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 pkt e RODO);
7. realizacji prawnie uzasadnionego interesu Współadministratorów polegającego na ewentualnym ustaleniu lub dochodzeniu roszczeń lub obronie przed roszczeniami (podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Współadministratorów tj. art. 6 ust. 1 pkt f RODO).
III. Okres przechowywania danych.
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres co najmniej roku od wykonania umowy – do czasu ustania okresów przedawnienia, o których mowa w przepisach prawa właściwych dla danej czynności prawnej, chyba że w umowie strony postanowiły inaczej, a w przypadku przetwarzania danych w oparciu o wyrażoną zgodę – do czasu jej wycofania.
Okres przetwarzania danych może zostać każdorazowo przedłużony o okres obrony przed ewentualnymi roszczeniami przez Współadministratorów. Po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa, w tym Prawem budowlanym, przepisami o rachunkowości.
IV. Odbiorcy danych osobowych.
Dane mogą być przekazywane osobom współpracującym, dostawcom systemów informatycznych i usług IT, agencjom, biurom i pośrednikom nieruchomości, operatorom pocztowym i kurierom, podmiotom świadczącym na rzecz Współadministratorów usługi niezbędne do wykonania zawieranej z Państwem umowy oraz organom uprawnionym do otrzymania Państwa danych na podstawie przepisów prawa.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
V. Profilowanie.
Państwa dane nie będą podlegały profilowaniu.
VI. Uprawnienia osób, których dane dotyczą.
Mają Państwo prawo do: dostępu do danych, otrzymania ich kopii, sprostowania i usunięcia, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
VII. Informacje dotyczące dobrowolności lub wymogu podania danych osobowych.
Podanie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy realizacji usługi Newsletter, a także nawiązania i realizacji kontaktu w oparciu o wypełniony i przesłany formularz kontaktowy z wyjątkiem danych, z wyjątkiem danych, oznaczonych jako fakultatywne, których podanie jest dobrowolne. Nie są Państwo zobowiązani do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji umowy lub usługi.
W przypadku niewyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, w zakresie dobrowolności ich podania, prosimy o wiadomość na adres: biuro@zaker.pl.
VIII. Pliki cookies („ciasteczka”).
W trakcie korzystania przez Państwa z niniejszej strony internetowej automatycznie gromadzone są Państwa dane takie jak: adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki i systemu operacyjnego. Dane są zbierane poprzez pliki cookies i system Google Analytics (system analityki internetowej) oraz mogą być zapisywane w logach serwera. Dostęp do informacji mają tylko Współadministratorzy oraz, ze względów technicznych, zaufane podmioty, z których technologii korzystamy.
Zbierane dane wykorzystywane są do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej, monitorowania stanu sesji oraz statystyk wyświetleń Strony Internetowej. Pliki cookies sesyjne pozostają na Państwa urządzeniach do czasu opuszczenia strony internetowej bądź wyłączenia przeglądarki internetowej, a pliki cookies stałe do czasu określonego w parametrach pliku bądź ręcznego usunięcia przez Państwa.
Pliki cookies można usunąć poprzez wybranie odpowiedniej opcji w Państwa przeglądarce internetowej. W celu zablokowania Google Analytics należy pobrać dodatek do przeglądarki: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.